Locked Guest 31: Θοδωρή, πόσο… spooky είναι οι βραδιές του οπλίτη;

18 Μάι Locked Guest 31: Θοδωρή, πόσο… spooky είναι οι βραδιές του οπλίτη;

Ένα απίθανο πρότζεκτ, 60 περίεργες ερωτήσεις, ένας ανυποψίαστος καλεσμένος κάθε εβδομάδα στο Locked!

Σημερινός μας καλεσμένος ο Θοδωρής Βουτσικάκης, μία από τις ωραιότερες φωνές της νέας γενιάς.

Ποιο κομμάτι σιγοτραγουδούσες ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια του Locked;

Το «Grande Amore» από Il Volo.

Με ποιον από τους ήρωες των δωματίων θα έκανες κολλητή παρέα και γιατί;

Με τη Sarah φυσικά. Θεωρεί και αυτή τα φαντάσματα λιγότερο τρομακτικά από τους ανθρώπους!

Θα ήταν η Sarah του Spooky δωματίου καλή τραγουδίστρια;

Πιστεύω θα μπορούσε να είναι.

Θα τραγουδούσε έντεχνο ή λαϊκό;

Από το έντεχνο έως το λόγιο!

Σε «φυλακίζω» για ένα βράδυ στο δωμάτιο 479. Ποια 3 πράγματα θέλεις οπωσδήποτε μαζί σου;

Το mp3, το μαξιλάρι και το εξαιρετικό πορτατίφ μου. Το δικό της ούτε να το βλέπω.

Πόσα Pin έχεις στη ζωή σου Θοδωρή Βουτσικάκη;

Κυριολεκτώντας λίγα, μεταφορικά μάλλον αρκετά που δεν έχω ακόμα ανακαλύψει.

Τι είναι πιο εκνευριστικό: Οι μεταμεσονύκτιες σκοπιές ή το πρωινό του ΑΝΤ1;

Οι μεταμεσονύκτιες σκοπιές είναι δροσιστικές και αναζωογονητικές!

Περίγραψέ μου ένα περιστατικό από τη μέχρι τώρα θητεία σου που αξίζει να μνημονεύεται για χρόνια;

Δε νομίζω ότι υπάρχει προς το παρόν κάτι για να είμαι ειλικρινής.

Ποιο κομμάτι σου ζητούν να τραγουδήσεις συνέχεια στον θάλαμο;

«Το δίχτυ».

Οργανώνεται «Βραδιά Οπλίτη» και σου ζητούν να φτιάξεις το πρόγραμμα. Με ποιο κομμάτι ανοίγεις τη βραδιά και με ποιο κάνεις αποφώνηση;

«Τι είναι αυτό που μας ενώνει» για έναρξη και «Κάθε λιμάνι και καημός» για αποφώνηση. Το δύσκολο βέβαια  είναι να απαντήσει κανείς  στο τι πρόκειται να μεσολαβήσει ανάμεσα από αυτά!

Με ποιον Έλληνα καλλιτέχνη θα ήθελες να υπηρετήσεις μαζί τη θητεία σου;

Με τον Σταύρο Ξαρχάκο.

Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που θα τον ρωτούσες;

Αν θα «έγραφε» ξανά και με τον ίδιο τρόπο το «Μάνα μου η Ελλάς» σήμερα, το 2016.

Υπάρχει περισσότερο λογική στον ελληνικό στρατό ή στον ΣΥΡΙΖΑ;

Στον ελληνικό στρατό.

Ποια από τις 30 προηγούμενες συνεντεύξεις της στήλης βρήκες την πιο βαρετή;

Δεν θα «δώσω» όνομα. Άλλωστε θα ήταν άδικο γιατί δεν τις έχω διαβάσει όλες.

Σε ποιον από τους προηγούμενους καλεσμένους θα ήθελες να κεράσεις ένα σφηνάκι στο Berlin;

Στον Κραουνάκη.

Τι σφηνάκι θα ήταν;

Τεκίλα με φέτα πορτοκάλι.

Ποιον στίχο τραγουδιού θα έγραφες στον τοίχο του σπιτιού του Κυριάκου Μητσοτάκη;

«Σε λένε πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο».

Ποιο τραγούδι θα πόσταρες στον τοίχο του Facebook του Βασίλη Λεβέντη;

«Σε λένε οι άνθρωποι άνθρωπο αυτιστικό γιατί λες αυτό τον κόσμο ακαταλαβίστικο» (χαχαχαχ)

Αν το ΚΚΕ ήταν τραγούδι θα ήταν λυπημένη μπαλάντα ή σουξέ του Φίλιππου Πλιάτσικα;

Σίγουρα θα μπορούσε να είναι Πλιάτσικας, αλλά όχι από τα σουξέ του.

Σε ποιο καλτ βίντεοκλιπ προηγούμενης δεκαετίας θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει ο Πάνος Καμμένος;

Στο «θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας» του Σάκη.

Ήταν τελικά πιο βαρετός ο φετινός τελικός της Eurovision και από την άμυνα του Παναθηναϊκού στα πλέι οφ του πρωταθλήματος;

Δεν παρακολούθησα κανένα από τα δύο, ωστόσο υποθέτω πως η άμυνα του Παναθηναϊκού θα είχε μεγαλύτερη «ποικιλία».

Θα είχαμε περισσότερες πιθανότητες να προκριθούμε στον τελικό στέλνοντας την Άντζελα Δημητρίου να τραγουδήσει μέσα σε μία σακούλα Jumbo;

Μία Lady πάντα έχει περισσότερες πιθανότητες… Αν φορούσε και ολόκληρη τη Jumbo-σακούλα τότε σίγουρα φλερτάραμε με την πρωτιά!

Πεθαίνεις και πηγαίνεις στον Παράδεισο. Με ποιον Έλληνα θα ήθελες να μοιραστείς ένα… σύννεφο κουβεντιάζοντας ολόκληρο το Σαββατοκύριακο;

Με το «Μάνο».

Ποιος θα ήθελες να τραγουδήσει στην κηδεία σου;

Θα ήμουν μεταξύ των Whitney, Dulce και Τζένη Βάνου (στα νιάτα της).

Ποιος/α Serial Killer θα ήθελες να είσαι και γιατί;

Ο Διάβολος της Άσπρης Πόλης!

Τρία πράγματα που δεν ξέρουμε για τον Θοδωρή;

Εικάζω πως δεν γνωρίζετε ότι λάτρευα το στίβο και δη τα 110 μέτρα με εμπόδια και το τριπλούν, ότι υπάρχει η φωνή μου «δισκογραφημένη» από τα 9 μου και ότι έχω πάει 3 φορές στη ζωή μου Πάνο Κιάμο!

Αν ήσουν λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη, ποιο θα ήσουν και γιατί;

Το 69…

Με ποιον πρωταγωνιστή από τα φιλαράκια θα ήθελες να κάνεις ντουέτο;

Με τον Joey.

Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά από 40 χρόνια;

Καταρχήν ζωντανό!

Αν ήμουν φανάρι στη Θεσσαλονίκη θα ήμουν, λόγω χαρακτήρα, αυτό της οδού….

Το φανάρι της Λεωφόρου Νίκης μπροστά από τον Λευκό Πύργο.

Ποια επιθυμία της εφηβικής σου ηλικίας είχε την ατυχή κατάληξη του ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης;

Να πάω σε συναυλία της Whitney.

Ποια επιθυμία της εφηβικής σου ηλικίας είχε την ευτυχή κατάληξη του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας;

Να δω από κοντά τις πυραμίδες της Αιγύπτου.

Από τι έχει καταφέρει να «αποδράσει» ο Θοδωρής την τελευταία δεκαετία;

Από τη λογική των «πολλών».

Ποια είναι η μεγαλύτερη απόδραση του σημερινού ανθρώπου;

Να παρακολουθεί κανείς πολιτική συζήτηση με θέμα την πράσινη ανάπτυξη! Απόδραση μπορεί και να μην το λες, ο,τι πιο διασκεδαστικό όμως το λες.

Ο πιο κομπλεξικός δρόμος του κέντρου είναι….

Οδός Αγγελάκη.

Για ποιο τραγούδι της δεκαετίας του ’90 θα σκότωνες για να είσαι ο ερμηνευτής;

Το «Ανθρώπων έργα».

Τι σε φέρνει σε μεγαλύτερη αμηχανία, να ακούς τον Τσίπρα να μιλάει αγγλικά, τη ΝΔ να υπόσχεται κοινωνική πολιτική ή το «καλησπέρα, καλησπέρα» του Σταύρου Θεοδωράκη;

Τα αγγλικά του Τσίπρα.

Κληρονομείς μία επιχείρηση telemarketing. Θα ήθελες να είσαι ο «βασιλιάς» του pretty bra ή της έξυπνης σήτας;

«Pretty bra» γιατί με ενδιαφέρει η διεθνής καριέρα (χαχαχα)!

Μερέντα ή νουτέλα;

Merenda (στη συσκευασία 10kg).

Σε ποια από τις ερωτήσεις που σου έκανα ένιωσες πιο αμήχανα και από την ελληνική συμμετοχή στην πρόσφατη Eurovision;

Καμία δεν ήταν ικανή να με κάνει να νιώσω τόσο αμήχανα!

Credits:

Κείμενο/Ιδέα: Ευθύμιος Σαββάκης
Φωτογραφίες: Βαγγέλης Δημόπουλος