
25 Μάι Locked Guests 32: Πότε βγαίνει… offside ένας ντετέκτιβ (ρε παιδιά);
Ένα απίθανο πρότζεκτ, 60 περίεργες ερωτήσεις, ένας ανυποψίαστος καλεσμένος κάθε εβδομάδα στο Locked!
Σημερινοί μας καλεσμένοι οι Κωνσταντίνος Κουλουζάκης και Αθηνά Ριζοπούλου, που βρίσκονται πίσω από τη δημιουργία και προβολή του «OFFSIDE Festival», του πρώτου Φεστιβάλ Ποδοσφαιρικού Ντοκιμαντέρ που ξεκινάει σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Κωνσταντίνε, είσαι έτοιμος;
Ποιο τραγούδι σιγοψιθύριζες ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια του Locked;
Το «I Believie In Miracles» που μας έχει κολλήσει στο γραφείο με αφορμή την τρελή πορεία της Νότιγχαμ Φόρεστ και την ομώνυμη ταινία.
Με ποιον ήρωα των δωματίων θα έκανες κολλητή παρέα και γιατί;
Με τους «πειρατές». Φαντάζομαι άφθονο μαύρο ρούμι, περιπέτειες και ανοιχτές θάλασσες.
Θα ήταν καλός επιθετικός ο John Monroe;
Όχι τον επιθετικό δεν τον θέλω αναλυτικό και να χάνει χρόνο. Αμυντικό χαφ θα τον έβαζα να κόβει σωστά και μεθοδικά να προχωράει το παιχνίδι μπροστά.
Σου ζητούν να φτιάξεις την 11αδα των κορυφαίων ντετέκτιβ της ιστορίας. Ποια 3 πρόσωπα θα επέλεγες για την επίθεση;
Σίγουρα τον Αστυνόμο Σαΐνι, τον Σερλοκ Χολμς και το λαϊκό ήρωα Γιώργο από το (Ταύρος με τοξότη).
Ποιος ντετέκτιβ θα ήταν ο προπονητής τους;
Τον Γουότσον επιλέγω, τον βοηθό του Σέρλοκ Χολμς.
Με ποιον σύγχρονο προπονητή θα έμοιαζε και γιατί;
Τον Ρανιέρι γιατί τον θεωρείς λίγο μαλθακό και ευγενή στην αρχή, αλλά στο τέλος αποδεικνύεται ότι είναι και πολύ μεγάλος μάγκας.
Βγαίνει περισσότερες φορές offside ο Παναθηναϊκός ή εκτός στόχων ο ΣΥΡΙΖΑ;
Σίγουρα ο Παναθηναϊκός γιατί για βγεις εκτός στόχων υπάρχει η προϋπόθεση ότι πρέπει να τους θέσεις ξεκάθαρα.
Πώς θα εξηγούσες το offside σε μία κοπέλα μέσα σε 10 λέξεις;
Ότι ο επιθετικός δεν πρέπει να δεχθεί την μπάλα αν δεν τον χωρίζει κάποιος από τον τερματοφύλακα. Ξέφυγα στις δεκαπέντε.
Ποιον διάσημο ποδοσφαιριστή θα κερνούσες σφηνάκι στο Berlin;
Τον Πάμπλο Γκαρσία, αφενός γιατί θα κουβεντιάζαμε για την ταινία «Ασπρόμαυρη Δημοκρατία» για την Κορίνθιανς του Σόκρατες, καθώς είναι ωραίος αλήτης με συγκεκριμένη ιδεολογία. Αφετέρου θα ερχόταν μαζί μου σίγουρα η φίλη μου η Άννα Μιλώση και σίγουρα όχι για εμένα.
Τι σφηνάκι θα ήταν;
Βότκα με μια σταγόνα ταμπάσκο και ντοματίνια για το σβήσιμο.
Ποιον παίκτη της Ρεάλ Μαδρίτης θα «φυλάκιζες» στο δωμάτιο της Sarah και θα έκανες πως έχασες τα κλειδιά;
Τον Ρονάλντο μπας και χάσει τον τελικό του Champions Legaue και το σηκώσει η Ατλέτικο Μαδρίτης.
Περιέγραψέ μου την πιο αστεία στιγμή από τις προετοιμασίες του Φεστιβάλ.
Που για δύο μέρες ο Παναγιώτης Ζουμπόπουλος φίλος και συνεργάτης, αφού είδε την ταινία Ι Believe In Miracles δεν σταμάτησε να ακούει, να διαβάζει και να βλέπει πράγματα γύρω από την ταινία… τύπου άγρυπνος στο Σιάτλ!
Αν ήμουν φανάρι στη Θεσσαλονίκη θα ήμουν αυτό…..
Στην Τσιμισκή με Ναβαρίνου που περνούν οι φίλοι μου πηγαίνοντας στην Ισαύρων στο «Έλξατε». Να λέμε και ένα γεια βρε παιδί μου.
Ο πιο κομπλεξικός δρόμος της πόλης είναι…
Δεν υπάρχουν κομπλεξικοί δρόμοι αλλά κομπλεξικοί άνθρωποι. (πω πω βαρύ!)
Τι είναι πιο ενοχλητικό: Η κίνηση στο σημείο της ΧΑΝΘ ή το «καλησπέρα, καλησπέρα» του Σταύρου Θεοδωράκη;
Από τη στιγμή που δεν κάνει ραδιόφωνο, το καλό είναι ότι δεν μπορεί να συμπέσει η κίνηση στη ΧΑΝΘ με την καλησπέρα καλησπέρα του Θεοδωράκη οπότε αυτό μου αρκεί.
Από τι έχει καταφέρει να αποδράσει ο Κωνσταντίνος την τελευταία δεκαετία;
Δεν θυμάμαι να προσπαθώ να αποδράσω από κάτι; Κατάφερα σίγουρα όμως να μοιράζομαι με αγαπημένους ανθρώπους, επαγγελματικούς στόχους και όνειρα που με τεράστια ελευθερία για τα δεδομένα τις εποχής προσπαθώ να πετύχω. Μια μόνιμη απόδραση δηλαδή από αυτό που αν δεν το είχα θα με εγκλώβιζε.
Σε ποια Μεξικάνικη σειρά θα ήθελες να κάνεις μεταγλώττιση;
Στο «Οι πεταλούδες ελεύθερες πετούν» σίγουρα. Έχω κάνει για την κατασκήνωση στο Πήλιο μια διασκευή του «Θα Χαθώ» για την βραδιά τραγουδιού, οπότε θα έβρισκα μία ευκαιρία να την τρυπώσω κάπου.
Σε ποιο θρίλερ περασμένης δεκαετίας θα ήθελες να επιμεληθείς τους υπότιτλους;
Στον «Δράκουλα» σίγουρα γιατί έχει παραπάνω από μια γλώσσες και είμαστε για τα δύσκολα!
Ποια επιθυμία της εφηβικής σου ηλικίας είχε την ατυχή κατάληξη του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης;
Να παίξω ζωντανά μουσική επαγγελματικά σε πολύ κόσμο! Για την ώρα νομίζω ότι έχω κάνει εξαιρετική καριέρα σε παραλίες και τραπέζια με ούζο και ήλιο.
Σε ποια από τις ερωτήσεις που σου έκανα ένιωσες πιο άβολα και από την ελληνική συμμετοχή στον ημιτελικό της Eurovision;
Με αυτή για για το φανάρι, γιατί μου επανέφερε στο μυαλό μια κουβέντα που είχα για καιρό με τον φίλο μου τον Αλέξη τον γκαντέμη, για το πώς θα ήταν να ήμασταν σημαιάκια του κόρνερ. Μεγάλες κουβέντες από σοβαρούς ανθρώπους δηλαδή.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Αθηνά, είσαι έτοιμη;
Σε ποιο γήπεδο της Θεσσαλονίκης θα πήγαινες τον Σέρλοκ Χολμς;
Μάλλον θα τον πήγαινα στα ανοιχτά γήπεδα της Νέας Παραλίας.
Τι θα του έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση;
Μεταξύ μας, μάλλον ο Κήπος της Μνήμης, ακριβώς δίπλα.
Σε ποιο βιβλίο της Αγκάθα Κρίστι θα ήθελες να πρωταγωνιστήσεις;
Εύκολα στο «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές», αναμενόμενο ή όχι, για το ταξίδι.
Τι θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα ρωτούσες τον Ηρακλή Πουαρό;
Για να είναι ο Ηρακλής Πουαρό κάπου τριγύρω, κάτι κακό έχει συμβεί (πάντα βρίσκεται τυχαία στο σημείο του εγκλήματος). Άρα πρώτα από όλα θα τον ρωτούσα “τι έχει συμβεί” και μετά, αφού τον βοηθούσα να εξιχνιάσουμε το τρομερό έγκλημα, θα τον ρωτούσα και τα υπόλοιπα.
Είναι πιο βαρετό το γυναικείο ποδόσφαιρο ή η αμυντική λειτουργία της ΑΕΚ;
Μόλις τώρα συνειδητοποιώ ότι δεν έχω δει ποτέ γυναικείο ποδόσφαιρο. Το «Bend it like Beckham» πάντως ήταν σίγουρα βαρετό, άρα κρατάω μικρό καλάθι.
Πόσα χρόνια έκανες να καταλάβεις ότι το Offside δεν είναι… πιάτο στο «Αγιολί»;
Νομίζω ότι το οφσάιντ και είναι απλό σαν όρος (κόντρα στη γενική αντίληψη) και σαν πιάτο στο Αγιολί δεν θα έπειθε. Αντιπροτείνω τον όρο «ραμπόνα» που σαν όνομα πιάτου θα ήταν μεγάλο χιτ και είναι και δύσκολο στην εκτέλεση.
Τι σου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση στο Locked;
Αυτό που κάνετε στο δωμάτιο 479 και μιλάτε με τα φαντάσματα! Είναι από τα πράγματα που θα ήθελα να δοκιμάσω αλλά λίγο ψαρώνω. Και το γρασίδι στο μπαλκόνι βέβαια. Κι εγώ θα ήθελα γρασίδι στο μπαλκόνι μου!
Ποια από τις φετινές συνεντεύξεις της στήλης βρήκες την πιο βαρετή;
Καμία δε βρήκα βαρετή, αλλά για να είμαι ειλικρινής και να βαριόμουν με κάποια δε θα το έλεγα σε εσένα. Η ειλικρίνεια είναι υπερεκτιμημένη αρετή!
Με ποιον από τους φετινούς καλεσμένους της στήλης θα ήθελες να απολαύσεις ένα πρωινό στο Estrella;
Με την Μαρία και τον Θάνο που έφτιαξαν το mindcube. Νομίζω το παιχνίδι θα με ενθουσίαζε τόσο πολύ που θα ξεχνούσα να φωτογραφίσω το πιάτο μου για το Instagram! Επίσης, με την Μαρία ήμασταν συμφοιτήτριες οπότε όχι μόνο πρωινό, θα είχαμε τόσα να πούμε που θα μας έπαιρνε το βράδυ!
Τι τίτλο θα είχε η αυτοβιογραφία σου από τι «Εκδόσεις Μεταίχμιο»;
Χμ, με προβλημάτισε λίγο αυτή η ερώτηση γιατί αν κάτι μου έχει μάθει η ζωή είναι ότι ο τίτλος ενός βιβλίου μπορεί να είναι πολύ παραπλανητικός. Μετά από ώριμη σκέψη όμως διαλέγω το «Στην καρδιά της πόλης» (Zadie Smith).
Θα ήταν νουβέλα, ψυχολογικό θρίλερ ή noir;
Σίγουρα νουβέλα. Σε ψυχολογικό θριλερ δεν θα ήμουν ούτε κομπάρσος!
Σε ποιο δωμάτιο του Locked θα φυλάκιζες τον Κωνσταντίνο και θα έκανες πως έχασες τα κλειδιά;
Στο 479. Έχει βιβλία, πιάνο, dvd, κρεβάτι, η καλύτερή του, νομίζω θα μου ζητούσε ο ίδιος να χάσω τα κλειδιά.
Θα κατάφερνε να αποδράσει;
Πιο πιθανό είναι να έπειθε τους απέξω να βρουν τρόπο να μπουν εκείνοι μέσα για να του κάνουν παρέα.
Τελευταία αστυνομική σειρά που είδες στην τηλεόραση;
«And then there were none», παραγωγή του BBC. Δε ξέρω αν φταίει η σειρά, η βροχή και ο αέρας εκείνο το βράδυ ή κάτι άλλο, αλλά δεν κατάφερα να κοιμηθώ πριν τις 6 παρά το επόμενο πρωί.
Ποιο… spooky κτίριο της πόλης θα αγόραζες αν κέρδιζες το τζόκερ;
Το παλιό Δημαρχείο.
Τι είναι πιο εκνευριστικό: Το «σε βλέπω σαν φίλο» ή η στάση του ΚΚΕ στο δημοψήφισμα;
Σίγουρα το «σε βλέπω σαν φίλο». Έχει και λίγο ναι, έχει και λίγο όχι μέσα της αυτή η φράση. Το ΚΚΕ πάλι έντιμο «ΟΧΙ» και δε διαπραγματεύομαι τίποτα. Λάθος, σωστό, αυτό και άμα σου αρέσει. Καμία πόρτα ανοιχτή.
Σε ποια δήλωση του τελευταίου διαστήματος θα έκανες like και σε ποια report;
Like στην ανακοίνωση του προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών, πιο πολύ γιατί το να ακυρωθεί θα μας πήγαινε δεκαετίες πίσω. Report σε όσους αντέδρασαν με ενθουσιασμό στην είδηση του κλεισίματος του MEGA, εντάξει παιδιά, ψυχραιμία.
Ποια είναι η μεγαλύτερη απόδραση του σύγχρονου ανθρώπου;
Διακοπές από τα social media. Έχεις την αίσθηση ότι είσαι διαρκώς «συνδεδεμένος» αλλά στην πραγματικότητα είσαι περισσότερο παγιδευμένος.
Ποια επιθυμία της ενήλικης ζωής σου είχε την ευτυχή κατάληξη του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας;
Νομίζω καθένα από τα ταξίδια που έχω κάνει είναι σαν να εγκαινιάζεται ένας καινούριος σταθμός μετρό.
Σε ποια από τις ερωτήσεις που σου έκανα ένιωσες πιο αμήχανα κι από ελεύθερο επαγγελματία μετά τη ψήφιση του τελευταίου φορολογικού;
Νομίζω το τελευταίο φορολογικό περισσότερο οργή προκάλεσε παρά αμηχανία. Τώρα που τελειώσαμε πάντως θα διαβάσω ξανά μία μία όλες τις συνεντεύξεις να δω αν έδωσε κανείς απάντηση στην ερώτηση 8. Αυτή μάλιστα, είναι μια ερώτηση που προκαλεί στ” αλήθεια αμηχανία (και μάλλον και οργή, σε κάποιον άλλο).
Credits:
Κείμενο/Ιδέα: Ευθύμιος Σαββάκης
Φωτογραφίες: Βαγγέλης Δημόπουλος