
21 Οκτ Locked Guest 1: Φυλακίσαμε την Ολίβια Γαβρίλη για 60′
Ένα απίθανο πρότζεκτ, 60 περίεργες ερωτήσεις, ένας ανυποψίαστος καλεσμένος κάθε εβδομάδα στο Locked!
«Ποδαρικό» μας κάνει η Ολίβια Γαβρίλη, η οποία, εκτός από αγαπητή περσόνα των ελληνικών Social Media, είναι ιδιοκτήτρια του δημοφιλούς eimaimama.gr και φυσικά μητέρα δύο υπέροχων παιδιών.
Ποιος γυναικείος χαρακτήρας από τα (περίπου 4 εκατομμύρια) επεισόδια της «Λάμψης» θα ήθελες ήσουν;
Η Σελήνη φυσικά! Υπάρχει Έλληνας που να μην τη θυμάται;
Στάθης Θεοχάρης ή Γιάγκος Δράκος; Γιατί;
Δύσκολη ερώτηση πραγματικά… Αν και δεν μπορώ να προσπεράσω το θάρρος του χαρακτήρα και την ένταση της ζωής του Θεοχάρη, πιστεύω πως θα ήθελα να είμαι ο Γιάγκος Δράκος μόνο και μόνο για το φινάλε της Λάμψης (ξέρεις, εκείνο που απολωλάθηκε)
Υπολογίζεται ότι το 60% των ελληνικών σειρών κόβεται στα πρώτα 10 επεισόδια. Ποια ελληνική σειρά θα ανάγκαζες έναν θανατοποινίτη να δει για παραδειγματική τιμωρία;
Το «Εμείς και Εμείς», όχι επειδή δεν ήταν καλή σειρά. Ίσα ίσα, τη θυμάμαι με γλύκα. Αλλά το να δεις όλους τους κύκλους απανωτά, ε εντάξει, είναι τιμωρία μεγάλη! (Σημείωση: είμαι κατά της θανατικής ποινής)
Τώρα που ανακαλύφθηκε νερό στον Άρη, ποιο όσπριο που μισείς θα έστελνες να κατοικήσει μόνιμα εκεί;
Τα κουκιά! Δεν έχω φάει ποτέ, οπότε σίγουρα δεν θα μου λείψουν!
Ποιο στίχο από τραγούδι της τελευταίας τριετίας θα έγραφες κρυφά στον τοίχο της γειτόνισσας που σου έχει σπάσει τα νεύρα;
«Όσο δέρμα κι αν πετάξεις, φίδι είσαι δε θ’ αλλάξεις».
Στις εκλογές της ΝΔ για αρχηγό, βάζουν υποψηφιότητα ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Αντώνης Κανάκης και ο Ντέμης Νικολαίδης. Ποιανού τα social media θα ήθελες να αναλάβεις;
Μία λέξη θα πω: κανενός! Και γενικά δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την πολιτική και τα κόμματα και τις καμπάνιες τους.
Ανακαλύπτεις στο δωμάτιο της κόρης σου κρυμμένη αφίσα του Άδωνι, πώς αντιδράς;
Δικιά της είναι η ζωή, ό,τι θέλει ας κάνει… (Μα του Άδωνι;)
Ανακαλύπτεις στο δωμάτιο του γιου σου κρυμμένη αφίσα της Αργυρούς Μπαρμπαρύγου, πώς αντιδράς;
Είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Αν είναι μάλιστα από τα χεράκια της Αργυρούς ακόμα καλύτερα!
Κλειδώνεσαι σε ένα δωμάτιο για 60 λεπτά με τον Κωνσταντίνο Βλάχο, που διατηρεί ένα από τα πιο δημοφιλή Γραφεία Τελετών στη Θεσσαλονίκη. Τι είναι το πρώτο πράγμα που τον ρωτάς;
«Πόσους έχετε θάψει;» Αν όμως πεινάω εκείνη την ώρα, σίγουρα θα τον ρωτήσω αν του έχουν ξεμείνει κόλλυβα. Αλήθεια, να του αρέσουν, λες;
Μαθαίνεις ότι έχεις έναν μήνα ζωής. Ποιο τραγούδι ακούς πρώτο επιστρέφοντας σπίτι;
«Το μηδέν» της Αρβανιτάκη. Οι φανταστικοί στίχοι του Λαζόπουλου μου δίνουν πάντα τρελή έμπνευση να δω τη ζωή όπως της αξίζει… Ακόμα και αν μιλάμε μόνο για ένα μήνα, αξίζει να βάλεις φωτιά στα φρένα και όπου σε βγάλει!
Εκπροσωπείς διαδικτυακά ένα μεγάλο μέρος των Ελληνίδων μαμάδων. Ποιο είδος Ελληνίδας μητέρας σε εκνευρίζει περισσότερο;
Το «Άλλη παιδί δεν έκανε, μόνο η Μαριώ τον Γιάννη». Δεν μπορώ τις μαμάδες που νομίζουν πως το παιδί τους είναι το καλύτερο, ομορφότερο, εξυπνότερο και φανταστικότερο του πλανήτη και που παθαίνουν εμμονή μαζί του.
Έχεις ζήσει το «Ολίβια, ζακέτα να πάρεις!»;
Το ζω σχεδόν 32 χρόνια τώρα (Μαμά, σ” αγαπωωωωώ!)
Κερδίζεις στο τζόκερ ένα σεβαστό ποσό. Τι θα αγόραζες στην πόλη;
Σίγουρα θα έφτιαχνα ένα υπέροχο καφενείο-τσιπουράδικο.
Ο Μπουτάρης είναι… κρυωμένος και σου ζητάει να αναλάβεις για μία εβδομάδα τη διοίκηση του Δήμου. Ποια 3 κτίρια της πόλης θα κατεδάφιζες;
Μόνο τρία μπορώ; Εντάξει… Θα γκρέμιζα την έκθεση και θα την έφτιαχνα πολύ πιο όμορφη, θα γκρέμιζα σίγουρα κομμάτια του αεροδρομίου και θα το έκανα πιο μοντέρνο και πιο εξυπηρετικό και κανά δυο, τρία, είκοσι χάλια κτίρια στο κέντρο και… (ουπς ξέφυγα! Μια βδομάδα μόνο είπαμε;)
Ποιο πάρκο της Νέας Παραλίας σε εκνευρίζει περισσότερο;
Η παραλία της πόλης μας μου προκαλεί τέτοια ηρεμία που δεν εκνευρίζομαι από κανένα πάρκο!
Αν ήσουν λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη, ποιο θα ήσουν και γιατί;
Θα ήμουν είτε το βραδινό (78Ν), είτε το 3αρι αλλά μόνο στη διαδρομή από IKEA προς κέντρο.
Βόλτα με το 3αρι σε ημέρα πορείας ή βουτιά στον Θερμαϊκό;
Εννοείται βόλτα με το 3αρι… Με ένα βιβλίο στο χέρι, θα αντέξουμε και αυτή τη φορά!
Ποια συμπαθητική φιγούρα της Θεσσαλονίκης, που δεν έχεις γνωρίσει, θα κερνούσες σφηνάκι αν πετύχαινες σε ένα μπαρ;
Θα κερνούσα εύκολα σφηνάκι σε οποιοδήποτε συμπαθητικό καρντάσι δεν έχω γνωρίσει ακόμα και ειδικά όσους έχουν πετύχει πράγματα που θαυμάζω…
Είναι κομπλεξική γκόμενα η Θεσσαλονίκη απέναντι στην Αθήνα;
Ε λιγουλάκι είναι… Και όπως κάθε ωραία γκόμενα, πέφτει στο γνωστό λάθος: αντί να αναγνωρίζει την αξία και την ομορφιά της, κάθεται και τρώγεται και συγκρίνεται από μόνη της με τις άλλες και χάνει λίγη από τη λάμψη της… Θεσσαλονίκης, είσαι ΚΟΥΚΛΑ και μοναδική!
Έχεις μπλέξει άσχημα και χρειάζεσαι δικηγόρο. Προσλαμβάνεις την Annalise Keating ή τον Harvey Specter;
Την Annalise, γιατί είναι γυναίκα και θα με καταλάβει!
Ποιο σημείο της Θεσσαλονίκης… έχεις ακούσει ότι είναι ιδανικό για υπαίθριο σεξ;
Tι πράγματα είναι αυτά που με ρωτάτε, μάνα πράγμα; (ΔΞ/ΔΑ χαχα)
Τσουρέκι Τερκενλή ή Μιλφέιγ από τον Κωνσταντινίδη;
Τσουρέκι γενικά!
Αν ήσουν Τσουρέκι Τερκενλή τι γεύση θα είχες;
Θα ήμουν ολόφρεσκο, με γέμιση από κάστανο και χωρίς καμία επικάλυψη!
Ποια είναι η πιο βαρετή ξένη σειρά που έχεις δει ποτέ;
Tα Ατίθασα Νιάτα που έβλεπε η γιαγιά μου… Όποτε την πετύχαινα μπροστά στην τιβί και χάζευα και εγώ μαζί της για λίγα λεπτά, νόμιζα ότι έβλεπα το ίδιο επεισόδιο που έπαιζε πριν 2,3,6 χρόνια! Τέτοια ταχύτητα, τόση ποικιλία στην πλοκή!
Ποιον πρωταγωνιστή από τα φιλαράκια θα έπαιρνες στις 3 το ξημέρωμα για να πεις τα γκομενικά σου;
Νομίζω την Phoebe Buffay για να μου φτιάξει το κέφι (ή να με εκνευρίσει περισσότερο, να τη βρίσω και να ξεδώσω, χαχα)
Αν κοιμόταν; Ποια θα ήταν η δεύτερη επιλογή σου;
Tην Rachel, αλλά φοβάμαι ότι θα δίναμε ραντεβού επιτόπου για μεταμεσονύκτια ποτά και κλάμα σε κανένα Μαρκίζ.
Ποιο είναι το πιο άχαρο κοπλιμέντο που σου έχουν κάνει ποτέ;
Δεν θα έλεγα ότι μου έχουν κάνει άχαρο κομπλιμέντο… Ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη φαντασία στον μέσο άντρα είναι γεγονός, όμως θα ήμουν αχάριστη αν έλεγα ότι δεν μου έχουν κάνει πολλά και όμορφα κομπλιμέντα…
Πότε γέλασες τελευταία φορά δυνατά με ποστ στο facebook;
Σίγουρα με κάτι στο οποίο με τάγκαρε ο κολλητός και συνεργάτης μου Θωμάς Μικρούλης!
Σου κάνει poke ο Τζιτζικώστας, Like στην προφίλ σου ο Μειμαράκης, σχολιάζει το στάτους σου ο Μητσοτάκης και σου ποστάρει ένα τραγούδι ο Άνθιμος. Τι είναι πιο τρομακτικό;
Θεε μου, τι δουλειά έχει ο Μητροπολίτης στο προφίλ μου; Και τι θέλει να μου πει με το «Είσαι αμαρτωλή»;
Σε ποιο καλτ τραγούδι περασμένης δεκαετίας θα ήθελες να κάνεις δεύτερες φωνές;
Σίγουρα στο «Το νου σου, κύριε οδηγέ», το τραγούδι που με έκανε να ερωτευτώ τον Καλλίρη τα χρόνια εκείνα.
Σου στέλνει για ραντεβού ο Δάκης, ο Σταμάτης Κόκκοτας και ο Μπίγαλης; Σε ποιον απαντάς ότι «φυσικά και θα ήθελα, αλλά έχω μετακομίσει… Δράμα»;
Αχ, δεν μπορώ να λέω ψέματαααααααα! Θα κανόνιζα να βγούμε όλοι μαζί για να οργανώσουμε μια συναυλία για καλό σκοπό!
Και τώρα ένα δίλημμα που μας έχει απασχολήσει από την αρχή της δημιουργίας αυτού του κόσμου: Μερέντα ή Νουτέλα;
Μερέντα και δεν το διαπραγματεύομαι!
Ποιος θα ήθελες να τραγουδήσει στην κηδεία σου;
Νομίζω πως θα ήθελα να τραγουδήσει η Sia… Κρεμασμένη από έναν πολυέλαιο! Αν όμως οι δικοί μου επιθυμούσαν ένα πιο ξέφρενο πάρτυ, τότε θα ήθελα τους James για να ρίξει τους τρελούς χορούς του ο Tim Booth.
Γίνεται κάποιο λάθος και ο συγκεκριμένος που διάλεξες δεν μπορεί να εμφανιστεί. Ανάμεσα στους καλεσμένους της κηδείας σου είναι το συγκρότημα του Ρακιντζή με τις στολές του «S.A.G.A.P.O», οι «Hi-5» και οι «Scorpions» για ένα τελευταίο – αλήθεια τελευταίο- Live. Ποιο συγκρότημα θα ήθελες να τραγουδήσει;
Οι Scorpions αλλά μόνο με την προϋπόθεση να τους ανοίξει ο Ρακιντζής! Οι Hi-5 ας έρθουν στο μίνι πάρτυ που θα γίνει στο μνημόσυνό μου.
Πεθαίνεις και πηγαίνεις στον Παράδεισο. Με ποιον Έλληνα θα ήθελες να μοιραστείς ένα… σύννεφο κουβεντιάζοντας ολόκληρο το Σαββατοκύριακο;
Με την Μαλβίνα για να δω τι άποψη έχει για τη ζωή, τους ανθρώπους και τις σχέσεις τώρα πια που μας βλέπει από ψηλά…
Παθαίνει συνάχι ο Άνθιμος και σου αναθέτει τις… θεϊκές του δυνάμεις. Ποια ξένη προσωπικότητα της μουσικής θα έφερνες εν ζωή για ένα Σάββατο βράδυ παρέα με φίλους;
Τον Freddie Mercury χωρίς δεύτερη σκέψη. Θα έκανα τα πάντα για να μπορούσα να τον απολαύσω μία φορά live!
Σάββατο βράδυ: Αγκαλιά με την κουβέρτα; Στην ουρά του Μαρκίζ; Ή Nickelodeon στην τηλεόραση;
Μου αρέσει και η κουβέρτα και το Μαρκίζ με καλή παρέα, αλλά σας παρακαλώ… ΟΧΙ ΑΛΛΟ NICKELODEON!! (το δράμα μιας μάνας!)
Είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος η τελευταία χαρά του μέσου συνταξιούχου;
Η γιαγιά μου πάντως σίγουρα το καίει σε κάθε εκπομπή χορεύοντας καθιστή στην πολυθρόνα της τυλιγμένη με το σάλι της!
Μοιάζει περισσότερο ο ΠΑΟΚ με την Μπαρτσελόνα ή ο Σύριζα με αριστερό κόμμα;
Εννοείται ο ΠΑΟΚ με την Μπαρτσελόνα, τι ερώτηση είναι αυτή; (ΠΑΟΚ είσαι)
Είσαι Αθήνα, μπαίνεις στο ταξί και αντιλαμβάνεσαι ότι το μοιράζεσαι με τη Έλλη Στάη, τον Σταύρο Θεοδωράκη και την Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη. Με ποιον θα ήθελες να φτάσεις ως το τέλος της διαδρομής και ποιος θα «προσευχόσουν» να κατέβει πρώτος;
Θα ήθελα να κατέβει πρώτος σίγουρα ο Θεοδωράκης. Μετά που θα έμενα με τα κορίτσια, δεν ξέρω τι θα γινόταν… Πιστεύω πως θα έμενα με την Έλλη Στάη ως το τέλος, από την άλλη μπορεί η Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη να κρύβει άσους στο μανίκι της!
Ποιος αγαπημένος παιδικός σου ήρωας θα είχε περισσότερη σοβαρότητα από τον Αλέξη Τσίπρα στη διοίκηση αυτού του τόπου;
Η Κάντυ Κάντυ! Μην σου πω και ο Καμπαμαρού!
Δύο ακόμα μνημόνια ή δύο ημέρες κλεισμένη στο «Locked» με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου;
Αν είναι για το καλό της χώρας και των Ελλήνων, κλειδώνομαι με τη Ζωή στο Locked και για δυο μήνες! Τέλεια θα περάσουμε!
Από τι έχει καταφέρει να «αποδράσει» η Ολίβια τα τελευταία δέκα χρόνια;
Από έναν εαυτό που δεν ήταν ο αληθινός της… Τώρα όμως έχω ανοίξει φτερά και δεν θα ξαναφυλακίσω ποτέ κανένα συναίσθημα και καμιά επιθυμία μου!
Ποια είναι η μεγαλύτερη «απόδραση» του σημερινού ανθρώπου;
Ελπίζω κάθε νέος άνθρωπος να καταφέρει να αποδράσει από την κατεύθυνση που θέλουν να του επιβάλλουν τα ταμπού και τα στερεότυπα που δυστυχώς ακόμα υπάρχουν! Να αποδράσει από το «τι θα πει ο κόσμος» και από το τι «περιμένει ο κόσμος από εμένα» και να κάνει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ! Αυτή είναι η σπουδαιότερη απόδραση!
Ονόμασέ τους 4 φίλους σου που θα επιλέξεις για το δωμάτιο που μόλις έκλεισες, για το Σάββατο, στο Locked;
Θωμάς, Μάκης στα σίγουρα και λέω να φωνάξουμε και Κρυσταλλία με Γιώργο!
Οι τρεις μεγαλύτερες φοβίες της Ολίβιας;
Μία είναι! Έχω τηλεφωνοφοβία (ναι, είναι αληθινή φοβία), αλλά έχω αρχίσει να την ξεπερνάω και αυτή. Πραγματικά (δεν ελπίζω τίποτα), δεν φοβούμαι τίποτα (είμαι ελεύθερη!)
Είσαι ζυμαρικό και επιθυμείς να κάνεις καριέρα. Τι θα ήσουν;
Πάκερι! Το πρωτοδοκίμασα πριν λίγες μέρες στην Αθήνα και ακόμα παραμιλάω!
Coca cola με γιουβαρλάκια, Σύριζα με ΑΝΕΛ, Champions League και Παναθηναϊκός. Ποιο ζευγάρι κατά σειρά ταιριάζει λιγότερο μεταξύ του;
Η Coca Cola πάει με όλα, ο Παναθηναϊκός, εντάξει, δεν είναι και για πέταμα… Τι μας μένει; Τι μας μένει;
Θρησκευτικά στο Σχολείο, Γιώργο Αυτιά από την πρωινή ενημέρωση ή ολόκληρο το πρόγραμμα του Μακεδονία TV. Τι θα καταργούσες πρώτο;
Τα θρησκευτικά στο σχολείο! Όχι ότι θα αργούσα να καταργήσω και τα υπόλοιπα βέβαια…
Πιάνεις δουλειά στο Trip Advisor και σου αναθέτουν να προτείνεις στη στήλη σου τρία μέρη που πρέπει ένας τουρίστας να αποφύγει, οπωσδήποτε, στην πόλη, Σάββατο βράδυ. Ποια θα επέλεγες;
Αυτά που εμείς αποφεύγουμε λόγω πολυκοσμίας και βαβούρας είναι ίσως αυτά που θα ήθελε να δει ο μέσος τουρίστας σαν… ατραξιόν! Θα τον απέτρεπα πάντως σίγουρα από οποιοδήποτε μέρος σερβίρει μέτριο φαγητό ή έχει αγενές προσωπικό. Και δυστυχώς δεν είναι μόνο τρία μέρη!
Αν ήσουν δρόμος στη Θεσσαλονίκη ποιος θα ήσουν;
Η Λεωφόρος Νίκης φυσικά! Τα έχει όλα! Και μαγαζιά και παραλία και πεζούς και ποδήλατα και αυτοκίνητα και θόρυβο και ησυχία και θέα και Πύργο Λευκό… ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Ποιος είναι ο πιο κομπλεξικός δρόμος στην Καλαμαριά;
Η Πασαλίδη. Ποτέ μου δεν την συμπάθησα… Μήπως βέβαια αυτό κάνει εμένα κομπλεξική;; χαχα!
Τι σε μπερδεύει περισσότερο: Το νέο φορολογικό, οι αμυντικές επιλογές του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη ή η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας;
Το φορολογικό… Και δεν το έχω και με τα λεφτά και τους αριθμούς… Καταλαβαίνεις τι έχω πάθει η κακομοίρα…
Ποια επιθυμία που εξέφρασες στην εφηβική σου ηλικία στους γονείς σου, είχε την κατάληξη του Μετρό Θεσσαλονίκης;
Το να γίνω τραγουδίστρια… Αλλά… ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΤΕ! Μια μέρα θα έχουμε και εμείς μετρό (και εγώ έστω ένα δικό μου τραγούδι!)
Τι σου κόστισε περισσότερο το 2015; Η συνειδητοποίηση ότι δε θα παίρνεις, οριστικά, μετρό από Καμάρα για Αριστοτέλους, η φυγή της Αννίτας Πάνια από τον «Alpha» ή το τέλος του Αντώνη Σαμαρά από την… Πολιτική Άνοιξη της ΝΔ;
Το μετρό και είναι ένα θέμα που πραγματικά με πόνεσε και με πονάει… Ειδικά κάθε φορά που βρίσκομαι Αθήνα και μπορώ να μετακινηθώ με ένα σωρό μέσα μαζικής μεταφοράς, με πιάνει το παράπονο και σκέφτομαι τα λεφτά που ξοδεύτηκαν, την πόλη μας που σκάφτηκε παντού και αναρωτιέμαι… Ποιος δούλεψε ποιον;
Δημοψήφισμα ή φρονιμίτες; Τι είναι τελικά πιο αχρείαστο;
Το δημοψήφισμα… Εγώ τα έλεγα από την πρώτη στιγμή, αλλά…
Το site σου «eimaimama.gr» είναι το Νο1 στη θεματική του στην Ελλάδα. Αν η Alexa ήταν η μαμά, τι είδους θα ήταν; Υπερπροστατευτική ή αυστηρή;
Μια μαμά που δυστυχώς κοιτά την ποσότητα και όχι την… ποιότητα! Μαμά με λάθος οπτική λοιπόν!
Σου έχει φάει τα αυτιά η μαμά σου για έναν θείο που έρχεται από τον Καναδά να σας μαγειρέψει για την Κυριακή. Θα ήθελες να είναι ο Ηλίας Μαμαλάκης, ο Άκης Πετρετζίκης ή ο Γρηγόρης Αρναούτογλου;
Χμμμ, νομίζω πως θα ήθελα τον Άκη Πετρετζίκη για θείο μου. Είναι λίγους μήνες πιο μικρός από εμένα βέβαια, γίνεται; χαχα
Τι θα κάνεις μετά από εδώ, αν αποδράσεις;
Θα πάω να φάω burgers με τον Θωμά και εσένα. Εσείς δηλαδή θα φάτε burgers, εγώ ως χορτοφάγος θα χτυπήσω ένα wrap λαχανικών!
Σε ποια από τις 59 ερωτήσεις που σου έκανα ήθελες να με χτυπήσεις;
Σε καμία! Είμαι εντελώς κατά της βίας και εσύ είσαι ένας γλύκας! :)
Credits:
Ιδέα/Κείμενο: Ευθύμιος Σαββάκης
Φωτογραφίες: Γιώργος Πλανάκης
Η Ολίβια δοκίμασε την τύχη της (επιτυχώς) στο δωμάτιο «Virus» και (με ρεκόρ χρόνου) στο δωμάτιο «John Monroe».